Ağlamamak için zor duruyorum kızım hep zor bi bebekti 1 yaş 1 aylık çok iyi olduğu zamanlarıda oldu ama genel olarak sıkıntılı süreç geçirdik. 1 yaşından beri güzelce konuşsam aktif bi şekilde onla oynasam bile sürekli bağırıyor iuan bunu yazarken bile sabrediyorum artık dayanamıyorum ortada hiç sebep yok hep bağırıyo mızmız yemin ederim kalktığından akşam yatana kadar böyle. Ve ben kızım ilk doğduğundan beri onla hep oynıyan bi anneydim şarkılar söylerim oynarım 10 dakka durmadan. Çok yoruldum. Ne zaman geçicek bu durum