Yusufagahinannesi Önerimi yazmayı unutmuşum benim kızım olsa zeynep koymayı istiyordum. Beğendiğim kız isimleri genel olarak sayarsam umay dikkatimi çekiyor gökçe olabilir başak güzel bence. Ve elif isminide severim.
Deletedmom_897 bisenakillisinzaten Ela Gökçe 🌸 kızımın adı Ela ama bi kızım daha olursa Gökçe koyarım
rumeysa_lina bisenakillisinzaten bisenakillisinzaten Rümeysa kerime keriman Ayşe amine zülal ecmel neva deva şifa
feyzanuur bisenakillisinzaten tomris, beren, ilge, bilge, farah… kızım olsa koyabileceğim bazı isimlerdi🌼
KendiEvimdeDeplasmandayim feyzanuur benim hamilelik isim arama dönemi tam liste: 😂 birce de karar kıldım en sonunda
Zelisblt bisenakillisinzaten iki kızım var ,biri Eslem biri Meyra Başka beğendiğim isimler : mihra ,Feyza ,avsin Zerda ,zerin Hümeyra
biroglanannesii1 Benim kizim olsa Rachael Neva düşünüyorum. Yani Rachael değil de Neva ismi çok güzel düşünebilirsiniz siz de.