Alparslanim1 Kızlar ramazanda da post açmıştım belki hatırlayan vardır . Ramazandan sonra adet getirici kullandım adet oldum. Bu ay kaldığı yerden kendi devam ediyor mu regl döngüsü ? Sizlerde nasıl olmuştu başına gelen var mı
Kayra_68_aksaray Alparslanim1 bende mart ta oldum Nisan’da olmadım bugün de camasirimi baya batırmiş devam ederim bilmem inşallah devam eder