tubadamar12 seni korkutmak istemiyorum ama o kadr bebek haberlerinden sonra ben de kimse güvenmiyorum benm bebeğimin de sarılığı vardı değeri yüksekti bebeğin beyni gelişmez engeli olur gibi şeyler dediler yoğum bakimda yatisi yapılacaktı kabul etmedim başka doktora gittim bana 2 gün verdi değeri biraz düşse tamamdır diye ciddenden her 20 dk bir emzirdim mama verdim şükür yatisi olmadi
Sen kendin bebeğini görüyorsan durumu iyiyse başka hastane götürüp baktirada bilirsin sonuçta taburcu olacağı zmn yine başka birşey çıkmış yinede bilemiyorum
Kendinde üzme Allah büyüktür rabbbim şifa versin inşallah biran önce kavusursunhz