sudeezeren Kötü düşünmeyin ki kötü olmasın. Ben ilkinde hiç zorluk çekmedim, atak, sendrom kelimelerini bilmiyordum ciddem, kendi kendine büyüdü diyorum ama 2. tam tersiydi. Ağlamalar, durmamalar… Bunların hangisi normal olan diye düşünüp durdum.
Şuan 3.kucağımda,hep iyi olacak, kolay olacak diye düşünüyorum. İnşallah kolay bir şekilde yormadan büyütürüm