aysegull2812 kayipbaliknemo hem hamileyken hem emzirirken hem ömür boyu hap kullanacağım tiroid hastasıyım 100lük içiyorum
melekcan kayipbaliknemo benn ilk hamilelıgımde çıktı tiroid şu anda 100 ml kullanıyorum bır ömür kullanıcakmısım
kayipbaliknemo Gokturkmom aysegull2812 melekcan Benimde 2 hamileliğimde çıktı 25 lik verdi Doktoruma sordum emzirirken sakıncası var mı diye cevap yazmadı daha . Tsh 8 çıktı teşekkürler hepinize 🙏
Gokturkmom kayipbaliknemo Bende de gebelikte çıkmıştı kullandım hamilelik boyunca emzirirkende kullandım bi sıkıntı olmaz