Merhabalar, 29 günlük bebeğim var, göbek bağımız 6. Günde düştü. Ancak hafif sarı akıntı olup geçmedi. Doktor gazlı bez koymamızı kuru tutmamızı 40 günlük olana kadar normal olduğunu söyledi herhangi bir şey önermedi. Koku kanama yoğun akıntı yok ama endişeleniyorum. Normalde bağ düşer düşmez iyileşiyor mu, bu bi süreç mi? İnternette de net bi bilgi bulamadım. Tecrübelerinize ihtiyacım var.