Kızlar kızım hafta sonu hastanede yattı, şimdi evde zimaks kullanıyor. Kusma ve ishal yaptı. Doktoru ilacı kesmek yok devam edin dedi. Ne yapacağımı ben de bilemedim :( Probiyotik içsin mi dedim gerek yok dedi. Ama burada okuduğum hep doktorlar antibiyotikle probiyotik vermiş ishal olursa falan diye. Ben kendim içirsem probiyotik birşey olur mu?Eczaneden hangisini isteyeyim?Bittik tükendik 1 haftadır.