Bugün 5 aylık bebeğimle uçak seyahati yaptık 400 lira ödedik onun için ve kemer asla olmadı bebeğime hiç takmadık kalkarken ve inerken hostes bir kez uyardı olmadığını ve kızımın durmayıp ağladığını görünce zorlamadı babası tuttu sıkıntı yaşamadık ama 2 yaş uyum sağlar diye düşünüyorum