Merhaba anneler oğlum 11 aylık mart 16 sında 1 yaşına girecek. Kontrolümüz o zaman. 3 aydır kilo kontrolü ve boy ölçümü yapılmadı. Süt alerjimizde var. Sanki zayıf gibi geliyor bana. Sizlerin kaçtı veya kaç olması gerek. Kontrolümüze daha var ama sağlık ocağına götürebilirim .