yasmn16 7 aylık olduk ne emekliyor ne de yüz üstünden sırt üstüne dönüyor yüz üstü koydum mu başlıyor ağlamaya normal mi değil mi anlayamıyorum
esma224_ yasmn16 normal canim sıkma canını benim kızım 8 aylıkken. Emeklemeye başladı şu anda 10 aylık benim kızımın ayarları. Adım atıp yere düşüyorlar
esraalic yasmn16 benim kızım 11 aylık olcak daha yeni yeni emeklemeye başladı. Bir Doktora sorduğumda bebekler emeklemek zorunda değil demişti.
oylesinebiri__ yasmn16 bebekten bebeğe değişir benim 8 aylık emekleme yok sürünmüyor bile yüz üstü yapınca krize giriyor ama ondan 4 gün büyük dayısı yani kardeşim emekliyor koltuğu tutup kalkıyor
miabel9 7 ay 14 günlük kızım aynı ne emekliyo ne sırt üstü duruyo. Koyduğumuz an ağlıyo. Sadece ayakta dik durmak istiyo😅bide kucakta gezdirin diyo
yasmn16 miabel9 benim de öyle yürüyor ellerinden tutunca ama emekleme yok normal yani değil mi bazen çok fazla kafama takıyorum annelik çok zor 😥
miabel9 yasmn16 aynıı. Galiba emeklemeden yürüyecekler. Gören herkes öyle söylüyo. Benim bebekliğimde öyleymiş o yüzden ben tedirgin olmuyorum ya