14 aylık bebeğimle sabah 6 da günaydınlaştık ardından bitmek tükenmek bilmeyen kaka tutma problemimiz de bize eşlik etti önüne bin bir çeşit yemek koyduğum halde yemedi bezelye yaptım kahvaltıda peynir meyve yumurta kuru üzüm köydüm yemedi öğlen yemek bezelye yaptım yemedi makarna yaptım yemedi muhallebi yaptım yemedi en son dedim ki gerçekten aç kal ya bugün bitmiyor imdat yani imdat ağlaması ayrı hem kaka tutuyor pırtlaya pırtlaya geziyor hem yemek yemiyor hem sancı çekiyoruz hem birlikte aç krizi çekiyoruz gerçekten