Elfelf475 Usnac1995 ben tatlı tatlı sade renk çoraplar alıyorum ve öyle giydiriyorum. Zaten çorapsız bana tahriş ediyor gibi geliyor nedense
Usnac1995 Elfelf475 Ben çorapla görüntüsünü beğeniyorum aslında ama sanki çorap giyince o sıcak yaz günlerinde ayakları pişer gibi geldi.
Usnac1995 MamaUygarVibes Tam numaramı aldınız peki. Benim oğluma önden aşırı büyük olmadı aslında ayakları biraz uzun ve ince ondan tam doldurmadı ayakkabıyı. Çorap olunca okadar büyük durmadı
MamaUygarVibes Usnac1995 canım ben 23 aldım çok büyük oldu. 22 tam oldu diyebilirim. 23te bildiğin ayağından çıkıyordu yürürken. 22 aylık bu arada🌸
Gldekpnci Usnac1995 soket çorapla veya babet çorapla giydirilir diğer türlü ayağı terler ve kayar hemde yara olur ayakları
Usnac1995 Gldekpnci @Melekhnm Yani kalsın mı kızlar. Ben çorapla sandelet ne alaka, öyle olsa sporda giydiririm diye düşünmüştüm. Yazın sıcağında çorap rahatsız etmez dimi
Usnac1995 MamaUygarVibes Şuan giydiği Vans ve skechers var 25 no güzel oluyor. Azıcık boş ama olması gerektiği gibi. Bundada 24 giydirdim mağazada, parmağı ayakkabı ucuna değiyor gibiydi. İnternetten verdim 25.no siparişini. Bilemedim ne yapsam. Yarın bi denetirim yürürse iade etmem.
Gldekpnci Usnac1995 Ege de yaşıyoruz ve aşırı sıcak biliyorsunuz deniz harici terlik veya sandaletlerini çorapla giydiririm crocs kullanıyoruz terlik olarak ayağı öne kayar zaten giydirmezsem terden
Melekhnm Usnac1995 çorapla giydiriyorum çorapsz ayağına vurur rahatsız eder terler şimdi spor ayakkabı kapalı hava almıyor çorapla alır sandalet
MamaUygarVibes Usnac1995 bak bakalım. Bizimkinin ayakları küçük 😂 nike da 22 giyiyor, 23 numarada var ama bol oluyor baya. Daha giydiremiyorum onu.
girlmama Usnac1995 sandalet ve topuklu ayakkabi icine corap giyme modasi geri geldi zaten giyilir tabikide
Usnac1995 girlmama Önü açık topukluda çorap görüntüsüne asla ısınamam 😂 Ama sandelette zaten tatlı duruyor, sadece hani sandalet çıplak ayak giyilir, yazın sıcakta rahat etsin diye ya, çorap giydirirsem sıcakta rahatsız olmaz mı diye düşündüm
cokbilmismom Usnac1995 bence bu igorlar çok abartılıyor ya o kadar olmazsa olmaz değerli bir şey değil Eğer çocuğa büyük olduysa iade edin gitsindaha kaliteli ayak sagligina uygun bir şey alın. Arkadaşım almış bebeğine ama bildiğin plastik ben hiç beğenmedim ve ayağına yara yapmış oda iade etti O paraya daha kaliteli bir şey alınabilir. Bu arada ben geçen ozdilekte sandalet ve terliğini denedim kendime aman allahım yok böyle bir rahatsızlık şok oldum, özellikle terlikleri bölmelerinin arasına etimi kıstırdı 1000 küsür liraya satıyorlardı şaka gibi
Usnac1995 cokbilmismom Aslında ben Adidas şu plastik gibi olanlar var ya onlardan alcaktım ama inanılmaz artmış fiyatlar. Bunu da herkes övünce uygun fiyata bulmuşken alayım dedim. Bana okadar kötü gelmedi çorapla rahat eder ama çorapla da sandaletin ne anlamı kalıyor diye düşündüm, ondan bi sorayım dedim.
MamaUygarVibes cokbilmismom ayakları toplu ve tarakli bebeklere uygun değil Bencede. Benim oğlum minyon bir çocuk ayaklarida minik rahat ediyor.