omeri canım yenidoğan hemşirelik yaptım bende kızımda 1 aylıkken yapmıştım bi gün cok fena gaz sancısı olmuştu karnına bile elletmiyordu lavman yaptım.
Eğer varsa zeytinyağı yoksa bebe yağı 5 cc enjektöre 2.5 cc önce yağ sonra kaynamış ılımış su suyun sıcaklığına lütfen dikkat edin ılık olcak yakmicak sonra makattan yavaşça sıktım bezi kapattım kucağıma aldım sırtını sıvazladım yüz üstü koydum vs hareket etmesini ayaklarını itmesini yada kendiniz eğer izin veriyorsa saat yönünde karnına masaj yapın sonra da ayakları hafif ittirin gaz çıkarınca tuvaletinide yapacaktır kaç gündür yapmıyor bilmiyorum ama biz hastanede hortum sokup ileriye enjekte ediyorduk ama evde öyle bir materyalim olmadığı için direk makattan sıkıyorum veya kulak çubuğunu yağa batırıp çok az içeri ucunu sokup uyarmışlığımda var gecmiş olsun