Kızlar benim ilk bebeğim şimdi 9 aylık 6 bucuk kilo. 2500 g doğmuştu yani zayıf bebek. Merak ettim çok cocuklu annelere sormak istiyorum ilk bebeği zayıf ya da kilolu olup ikinci bebeği tam tersi olan var mı. Kızımı çok seviyorum o benim her şeyim Rabbim isteyen herkese nasip etsin ama tombiş bir bebekte hayal etmiyo degilim. Tabi her şeyden önce sağlıklı olsunlar♥️🥰