Anneler bebeğim 7 ay 12 günlük diş çıkarma sürecine girdik tamamen sanırım ateş ishal iştahsızlık var bunun yanı sora burun akıntısı ve ara ara öksürük var doktora götürdüm calpol devam etmemi söyledi fakat çok iştahsız bu dönemde bebeklerinizin en çok sevdiği bişeyler oldu mu tarif verirmisiniz