sheryy 27 günlük bebem bir gün gündüz güzel uyuyor bir gün toplasan 2-3 saat uyuyor. Gece uykusunda sorun yok 2 saatte bir kendi kalkıyor ama gündüzleri beni mahvetti😂🥲 ne zaman düzene girer et dostlar. 40 ı çıkınca girer diyorlar doğru mu 🥱
nkygsz sheryy benimki kırktan sınra daha çok bozulmuştu 🤣 daha çok küçük 4 ay atağından önce düzen çok zor kendi ne zaman isterse o zaman uyuyacak maalesef 🥹🥹
Yazmelegi_ sheryy benimki 40 tan sonra bozulmuştu 🤣🤣 1 sene çektik uyku sorunu gerçi 40 tan önce de uyku sorunu vardi
es_50 sheryy öyle diyenlere inanma 40 ı çıkınca iyice düzen bozuluyor ilk bebekten tecrübeliyim şuan 2 inci bebeğim 28 günlük bir günümüz iyi geçiyor diğer günümüz sürekli ağlamalı gaz dan kaynaklı oluyor 😑
sheryy Yazmelegi_ ya bizim son 2-3 gündür böyle. Normalde çok düzenliydi ne oldu anlamadım. Hep kucağımda durmak istiyor o zaman susuyor
sheryy es_50 ya gaz damlası kullanıyorum gazını kendi çıkarıyor alttan üstten. Meme üstüne mama veriyorum kucakta uyuyor yerine koyunca uyanıyor anlamadım
es_50 sheryy bende aynı sekilde veriyorum ama benim kinde gaz olduğu aşırı belli oluyor kıpkırmızı oluyor ikiniyo ama sürekli gazını hem Altan hem üsten çıkarıyor damlada kullanıyorum sık sık masaj yapıyorum ona rağmen çekiyoruz geçenlerde benim kide yerine koyunca uyumuyordu koltukta uyuyordu
sheryy denizalismom inanır mısın gece beni yormuyor uykusuz kalmak açıyorum dizi izliyorum. Ama gündüz böyle bölük pörçük habire uyanınca ev işlerim kalıyor sinir oluyorum 😂 gündüz uyusa gece hiç uyumasa vallahi sıkıntı yok 😂😂
Mtzzeynep sheryy valla çokta inandırıcı gelmiyor benim oğlum 1,5 yaşından sonra odasını ayırdım ondan sonra düzelmeye başladı gece uykuları.