Merhaba arkadaşlar normalde çocuğum beşiğine bırakıyordum temas edip emzikle uyuyordu şimdi 2 gündür direnmeye başladı aşırı derece de ağlıyor atak mı olabilir mi sizce 8. Ay atağı erkenden başlamış olabilir mi aşırı derece de ağlıyor ne yapmam gerekli çok üzülüyorum almıyorum yataktan bir süre sonra uyuyor ama gece çok zorlayıcı oluyor bu aya kadar gece oğlum hiç ağlamamıştı şaşırdım ne yapacağımı