KendiEvimdeDeplasmandayim nkygsz barış manço günaydın çocuklar. Uyuturken açtığımda sakinleşip dalıyo ☺️ bi kaç barış manço şarkısı daha seviyor bende çok severim hamileyken dinletirdim 🥰
_YanakReisinAnnesii nkygsz Eminim bu yaş gruplarında bunu seven çok çıkacak burdan 😂4 yaşına girecek şu aptaptaptttt zıkkımı 🫠öğürmek geliyor içimden duydukça 🥲😂birde deli gibi tavukları pişirmişem söylüyordu 2-3 gündür duymuyorum Rabbime şükürler olsun inşallah unutmuştur 🙏🏻😂
hemshireanne nkygsz папалям папалям bu şarkıyı öok sebiyor kendim okuyorum ağlayınca anında başlıyor gülmeğe😍😍
acemiibirann 4 aylık tarkanın ölürüm sana şarkısını biraz mimikli bastırarak söylüyorum o kadar eğleniyor ki duyunca aman çocuk şarkısı sevmesinler yanlışlıkla eğitici bir şey öğrenirler falan ahaha
adasmummy nkygsz İngilizce şarkı açıyom alışsın kulakları diye😂 one little finger ve old McDonald had a farm dinliyo 😂
pembeayakkabilikiz nkygsz Sefo imparator ve apt şarkısına bayılıyor ezbere söylüyor artık 😍 çocuk şarkılarında da aram sam sam, kırmızı balık, miniyi, sar makarayı şarkılarını çok sevıyor😍