mom97X merhsba ayy inanın ayyni sorunu yaşıyorduk sizinle ne biberon ne tuttu başka şey kaşıkla iciriyordum suyu yada bardakla ve boğularak içiyordu çok kötüyfu bundan iki ay önce pipetle denedim videolarda gormussunuzdur alismsdi o zaman gecen tekrar denedim tut bırak yaptım pipetle dört beş kez yani sonra wee baby popetli suluk aldım tek seferde alıştı yanu 11 aylık oldu öyle alıştı denemeye devam wdin alısacaktir bir anda