girlmomm 22 aylığız ve o kadar seçip az yiyor ki beni çok yıpratıyor bu durum mama içiyor bazılarıda mamayı kes düzelir yemesi diyolar ama mamayı keserde iyice aç kalırsa diyete korkuyorum
mertinannesi__ girlmomm her cocuk farklı bir anda kesmeyin de mamayi azaltın yavaş yavaş kesin yemeyen yemiyor hicbirsekilde bacım şu annelikde en çok yemek olayi beni yıprattı
dunyamveben Üstte kalsın bende aynı soruyu sormak için girdim arayınca sizin postu gördüm belki bir yöntem buluruz aç bırakmadan mamayı bırakmayı
Nacafa Hayatının sonuna kadar mama kullanamaz çocuğunuz 2 yaşına gelmiş neredeyse artık yavaştan mamayı kesin.
girlmomm Nacafa aynen öyle ama kesemiyoruz işte birşey yemeyince de aç kalmasın diye yoksa mama alınacak gibi de değil kutusu olmuş 850 indirimde alırsak 700…
mertinannesi__ girlmomm vala gerçekten psikolojim bozuldu bazen diyorum demekki annelik bana göre değil bu yüzden ikinci çocuğu düşünmüyorum çünkü bakamıyor musum gibi hissediyorum kotu bir his..