5 ay menenjit ve rotanın 2. dozlarını olduk bir hafta önce o günden beri çok huysuzdu geçer dedim ama geçmiyor. yanından ayrılmak için adım atsam kıyamet koparıyor. emmek istemiyor mosmor ediyor kendini ağlamaktan. sürekli ya ağlıyor ya da mız mız söyleniyor. hep gözü yaşlı. ev çok sıcak ondan mı acaba diyorum ama bilmiyorum. üstünde bir tane zıbın var sadece. oturmak istiyor sadece oturunca susuyor birde dışarı çıkınca. oturuyorum ama sürekli oturtamamki. vakumlu banyo oturağı var en son ona destek koyarak oturttum bayılıyor ama korkuyorum bişey olur beline diye