melisahera Kızlar bebeğim 14 günlük tırnaklarını ne zaman kestiniz sizler eldiven kullanıyorum tırnaklarını kesip eldiven takmayim artık diyorum. Sizler ne zaman kestiniz tırnaklarını da eldiven kullandınız mı ?
girlmama melisahera uzadiginda torpuledim bebek torpusuyle cok nadir eldiven giydirdim duyusal gelisim icin eldivensiz olmasi cok daha iyi
Hiilyuss melisahera bebek tırnak makasıyla kesebilirisniz. Ne zaman uzarsa ozaman kestim hiç yenidoğmuş diye beklememiştim. Kendilerini çok çiziyorlar cünkü
myavocado melisahera eldiveni sadece ilk hafta bir kaç kez taktım, ilk bir ay kesmeye güvenemedim pilli törpüler oluyor bebek için e bebekten almıştım, onunla törpüledim, 30-40 günden sonra rahatça kesmeye başladım
likeli melisahera hiç eldiven kullanmadım. İlk aylarda hep pilli törpü ile törpülüyoduk ama ilk ne zaman hiç hatırlamıyorum. Uzadığını fark eder etmez törpülemişizdir. Herhalde en fazla 1 haftalıktır.
Beyzaveduru Gelişim için eldiven kulllanamyı bıraksanız iyi olur dokunması için. Normal tırnak makasıyla kesmiştim ben uyurken daha rahat olur hareket etmez. İlk başta korkuyoruz da çok kolay merak etmeyin ☺️
Ballilokmam11 melisahera ilk Bi kaç gün kullandım eldiveni sonra çıkarttım tırnağı da ne zaman uzadıya o zaman bebek torpusu ile hallettim hemen