karamellipuding kızım 3.5 yaşında aynı dediğiniz gibi seçici beslenme sorunumuz var. Yeni gıdalar tatmıyor, herşeye aşırı derece de ön yargılı. Yedikleri de bir elin parmağını geçmiyor. Çeşitli doktorlardan görüş aldık, ergoterapi aldık 1 seans çiğneme yutma sorunu yok diye üstünde durmadılar. Beslenme eğitimi aldık online. Yok çözüm maalesef. Ama gittiğim doktorlardan hiç biri bizi yönlendirmedi bu şekilde. Hepsi aynı şeyi ezberlemiş gibi kimi çocuk böyle oluyor, iştahsız ve seçici oluyorlar bekleyeceksiniz denemeye devam edin, zorlamayın deyip gönderiyorlar ☹️ elim kolum bağlı bekliyorum bende.. düzelecek diye diye 4 yaşa geldik..