Doğdu doğalı ağlıyorum ya 3 aydır çok yoruldum uyur uyanmaz uyanır uyumaz emmez aç kalıyor üzülüyorum şırınga biberon hiç birşey kabul etmiyor kiloda almıyor sütüm de azalıyor artık kafayı yiyecegim artık yaşamak istemiyorum neşeli kız gitti surat asık şikayetçi yorgun birisi geldi yerine kimse benimle görüşmek bile istemiyor artık hep sorunlarım var bebeğim bi düzene girmedi emen bir bebek olmadı ne yapacağım bilmiyorum çıkmazda hissediyorum kendimi