7 buçuk aylık bir diş çıkardı yeni daha ama anlamadığım bişey var kızlar bana bilgi verirseniz başına gelen varsa. Dişini çıkardı bi sıkıntı yok ucu falan göründü ateş yok huysuzluk yok iyi dedik maşallah kolay çıkacak galiba, aka şu an büyüme asamasinda aşırı huysuz 4 günlük acaba yariliyor o yüzden canı mi yanıyor hafif de ateş oluyor. Çıkıncaya kadar olmaz miydi sorun normalde ilk bebeğim merakımdan soruyorum