Doğdu doğalı yaklaşık 20 aydır demir ilaç kullanıyoruz kansızlık nedeniyle çok şükür sonunda kurtulduk ama bayağı ishal oldu yani günde iki kere kaka yaptı bugün dün de bayağı yapmıştı evde Entoregermina vardı onu verdim bu zamana kadar hep koyu ve kokulu bir de iki güne üç güne bir yaptığı için tuhafıma gitti normal mi acaba