Kızlaaaar 9 ay 1 haftalık bebeğim yaklaşık 6,5 aydan beri iştahsız 6,5 aydan bu yana sadece 300 gram almış doktorumuz 9 ay kontrolünde normal herseyi dedi persentilinide baktı o da normalmiş ama iştahlı bebekti önceden severek yediği hiç birseyi istemiyor şimdi resmen savaşla az biseyler yediriyorum o da kendi canının istediği şeylere ağzını açıyor zar zor.. Hergün farklı şeyler denemeye çalışıyorum ama cidden bu durum yordu artık sinir hastası olucam bu arada dişten yana çok şükür ilk günden beri hiç bir yan etki yaşamadık biz ne huzursuzluk ne ateş.. birde tek ek gıda değil mama ile besleniyoruz onu bile iştahla içen bebek şimdi resmen direniyor 150 ml mamayı zor içiyor içmiyor çoğu zaman.. ben vermediğim sürece asla açım demiyor