Bebeğim 3.5 aylık süt ve süt ürünlerine karşı alerjisi olduğunu kendim deneyerek keşfettim. Geçmeyen pişiği vardı. Şuan alın bölgesinde egzama gibi şeyler oluştu başka bir besine daha alerjsii var sanırım. Ne yapacağımı şaşırdım nasıl bir yol izlemeliyim. Testler yanıltıcı çıktığı için küçük olduğundan yaptırmak istemiyorum. Bilgisi olan varsa yardım etsin lütfen.