demir2606 kubra2608 prenseskus biz hipp combiotic kullanıyoruz doğduğundan beridir 8 ayşık ama memnun değilim sma denetin bence
Leylamoznur prenseskus mamalatdam em tatlısı aptamil fakat önemli olan bebeğe hangisi gaz yapmıyor kusturmuyor kabız yapmıyo ona bakman lazım
mamylatte Ben ikisini de kullandım bebeğim üksişnş de içiyor hip e devam ediyorum SMS cok bulunmuyor yaşadığım yerde o yüzden ama sanskş sma daha iyi
mihraninannesi010725 prenseskus hipp kullanıyorum kızımın kilo alımı az ama mamadan mı hala çözemedim