ya sezeryan doğumdan sonra normal doğum mümkün mü acaba bir kaç kişiden duydum ama her doktor da kabul etmiyormuş sanırım. Oğlum şuan 20 aylık bitcek yani artık bende nasipse 2 yaşını doldursun istiyorum bi bebiş daha ama normal istiyorum bi yandan da korkuyorum amaaan çok karışık duygular valla ikinci bebeğin erken olması mı iyi yoksa biraz zaman geçmesi mi iyi bilmiyorum çok aradayım 🤷♀️😊