aleksandralarossa Hazom yumoştan vazgecemiyorum sanırım ben ya yasemin kokusu bağımlısıyım her yer yasemin kokar ev çamasırlar bahce kendi parfümüm.. ama deterjanı tutturamıyorum:))
tubanurrrr aleksandralarossa benim de iki katlı o yüzden kablolu ekstra dan aldım kablolu Dyson çünkü iki kata şarjı yetmiyor kablosuzun
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan aleksandralarossa Bingonun benek yumuşatıcısı var kokusundan dolayı çok seviyorum
NariNariKiminYari aleksandralarossa o zaman submarine almalısın. Hem siliyor hem süpürüyor ama eminim ki çok daha ağırdır 🥲
aleksandralarossa NariNariKiminYari arkadasımda var çok ağır ama güzel olduktan sonra değer mi bilemedim:)
Zelisblt aleksandralarossa Dyson hiç denemedim ,arkadaşlarım kuru süpürme olanı kullanıyor ondan çok memnunlar ama ıslak ve kuru supurgede Philips dysondan daha iyi kullanıcıların çoğu bu fikirde
NariNariKiminYari aleksandralarossa bi zamandan sonra pişman oldum ben gen5 ten tamam pratik ama kolum kopuyor 🥲 üründe bir sıkıntı olursa da müşteri temsilcileri berbat
Zelisblt aleksandralarossa onun bütün parçaları ayrı yani silmek isterken bir sürü parça degis tokuşu oluyor , Philips daha pratik . YouTubede karşılaştırma videolari var izleyip bir fikir edinebilirsiniz
aleksandralarossa Zelisblt philps kabloluda çok başarılı dik de bilmiyorum dediğiniz gibi bi karşılastırma yapayıö🫠
Minnakordek aleksandralarossa lanet çilek ve portakal lekesini nasıl çıkarırım yepisyeni kıyafetleri lekelendi bugün 😂
aleksandralarossa Minnakordek e bebek de toz leke çıkarıcı al geceden sıcak suya bas o deterjanla sabah yıka mis oluyor da çok aşamaşı ve zor ben istiyorum ki normal yıkayayım ve herşey lekesiz cıksın. :)
D_deniz aleksandralarossa ben Omo dan memnunum. Toz veya sıvı. Lekeli olanları beyaz sabun sürerseniz iyi çıkarıyor. Dyson üst model alın çünkü çekim gücü daha yüksek gen5 veya v15 ler
aleksandralarossa D_deniz onlarda biraz daha ağır diyorlar ama bilginiz varmı? V12 benim için iyidi. 15ler daha öı agır