Deletedmom310 Bebeğim on günlük emzirmek için çok zor uyandiriyorum altını açıyorum yüzüne ıslak bez sürüyorum topugunu sıkıyorum.baya bı uğraştırıyor siz nasıl uyandiriyorsunuz
37nur Deletedmom310 bence acıkmasını bekleme bol bol emzir çünkü bebekler kendini hala anne karnında sandığından her acıktıgında uyanamayabilir aclıktan sekeri düser bebeginin canım. Benimde 5 aylık kızım ilk zaman bizimde aynıydı ben altını açardım en son uyanirdı yavas yavas. Dış dünyaya adapte olana kadar bu şekilde ilerliyor ama sana tavsiyem bol bol emzir 2 saatte bir ilerledikce 3 saatte 4 saatte sonra acıkınca kendisi uyanıyor. Ne kadar çok emzirirsen bağısıklıgı o kadar kuvvetlenir.
ebrugnd Deletedmom310 zorla uyandır bebeğimin yarın kırkı çıkıyor ve ilk zamanlar sarılık oldu ve hiç uyanmıyordu acıkmasını bekleme beklersen eğer kan şekeri düşer hiç uyanmaz zorla da olsa uyandır evin sıcaksa üstünü tamamen çıkar zıbınıyla kalsın o şekilde uyanıyorlar yada altını değiştirirken uyanıyodu benim oğlum ben gündüzleri saat başı uyandırıyorum zar zor emziriyodum uyuyor 1 saat sonra tekrar kaldırıyodum o şekilde sarılığı düzeldi
tugceilealin Deletedmom310 bencede beklemeyin en azla 2 saatte bir uyandirmaya calisin.Benim kizim altini acinca uyaniyordu mesela siz de deneyin hangi duruma ne tepki verdigini yada elinizle agzini aralayip meme verin sut gelince diline emmeye baslar.Bir de doktorum uyandirmak icin topuklarins tirnak batirmayi onermisti cok acitmadan tabi 🙈
Saida_Safiye Deletedmom310 bizim doktor uyuma saati 3 saati geçmemesi lazim demişti gece ee alarim koyuyordum 2 aylik olana kadar sonra zatan kendisi saat gibi olmuştu
Serapavsar Benimki de 4 buçuk aylık smdi yeni doğduğunda uyanmıyordu zar zor uyanıyordu ben zorla memeyi veriyordum ama emmiyordu snra bıraktın uyandırmayı aciktikca kendisi uyanmaya başladı biraz zaman geçince de kolayca uyanıp emdi sende acikmasini bekle bence
Annekeki Sakin ha kendi uyanir deme. Senin bebegin yenidogan kendi uyanmaz aksine sarilik ve kan sekeri dusme riski var. Kan sekeri duserse uyur da uyur. Ben bebegim dogdugunda oturup uyandiramiyorum diye agladigimi biliyorum. İki saatte bir emzirmek icin alarm kurucaksam yarim saat oncesine kuruyodum daha bunun uyandirma kismi var diye🤦🏻♀️ Benim kizda da saydiklarin işe yaramiyodu biz careyi burnunu sıkmakta bulmustuk epey rahatsiz oluyodu. Oyle bir mık demesinde kesme hemen birkac kere yap iyice rahatsiz olsun tam uyansin yoksa memede geri uyuyo. Emerken de surekli cenesini uyar emmeye devam etsin. Yenidogan olduğu icin emerken cabuk yoruluyo.
Babymila Acıkmasını beklemeyin yenidoğan 2 saatte bir emmesi lazim burnuyla oynayip sıkarak uyandiriyordum, yoksa şekeri düşer, 1.ay kontrole gittiğimde artik uyandırma o acikinca uyanır dedi hemsire
37nur ilknur159 3 aydan sonra canım ara ara gece uykusunu bölmemeye basladim gece gunduz ayrimini yapabilmesi icin. Belli bir sure sonra duzenini kendisi olusturuyor zaten
Esracm Deletedmom310 topugunun altina vuruyordum burnunu hafif sikiyordum. Ay ılk zamanlar gercekten ugrastirici. On gunlhkken5saatlerce uyandiramadim aglamaya basladim esimle acile gittik gece yarisi doktor dedi bu cocuk uykusiz kalmis 4 saattenbirnuyandir felan tabi irda da uyanmadi mecbur serum verdiler ac kaldigi icin
37nur Yenidoğan bebeklerin zaten 2 saatte bir emmesi gerekiyor kesinlikle cunku her dogan bebekte azda olsa sarılık oluyor. Emzirmediginizde aç kalıp uyku halinde bayılabilir aclıktan siz uyuyor zannedersiniz. Aman çok dikkat edin bu konuda bizler anne olarak kıyamıyoruz uykusu bolunuyor diye ama ne kadar cok emerse hastaliklara karsi o kadar kuvvetlenir bedeni