Kızlar merhabalar, oğlum 8,5 aylık, ek gıdaya geçtiğimizden beri farkettiğim bir durum var yumurta sarısı verdiğim günün ertesi pişik gibi oluyor, 1-2 günde kantoron yağı ve sudocremi dönüşümlü sürüyorum çabuk düzeliyor. Yani tam da emin olamıyorum ama sanki yumurta kaynaklı gibi geliyor bana, ama pişik dışında kusma, başka bölgede kızarıklık v.s. hiçbir etki de olmuyor. Başına gelen var mı sizler dikkat ettiniz mi, alerji tam olarak böyle bir şey değil diye düşünüyorum alerji olsa başka etkileri de olur değil mi ? Bilgisi, fikri olan varsa ve yazarsa çok sevinirim. Doktorumuzu da artık iki hafta sonra 9. ay kontrolünde sormayı planlıyorum o süreye kadar yumurta vermeyip gözlemlerim diye düşündüm bugün