MutluPrensesAnnesi 13 aylık Anneeeeee diyooo uzatarak baba Dede nene gitti “bu su demek” hadi Adda halaya “hada” der adını söyler eeee der uykusu geldiğinde kakasını yaptığında ağzıyla pırt yapar söyler yani daha çok var aklıma gelen bunlar
utkummm MutluPrensesAnnesi ya kakasini yapinca soylemesi cok iyiymis Gunduz tek uyku mu yapiyor 2 uyku mu
tunaaamom24_ 16momm ben de akşama kadar öyleyim sokakta evde hep anlatıyorum. Demekki benim oğlanın keyfi istemiyor 🤷
reyhanhsvci tunaaamom24_ oğlanların keyfi genelde istemiyor gibi ama benim de moralim bozuluyor. Acaba nereyi eksik yapıyorum nerde yanlış yapıyorum diye
tunaaamom24_ 16momm olabilir hep sosyal medyanin etkisi aslında, kendimizi yetersiz hissettiriyor. Az önce renkli halkaları dizdirmeye çalıştım umursamıyor tek derdi atmak dağıtmak 🤷
utkummm MutluPrensesAnnesi gece kacta yatiyo sabah kacta kalkiyo Gunduz uykusunu toplam kac saat yapiyo
tunaaamom24_ reyhanhsvci bence eksik olduğumuz bir yer yok. Elimizden geleni yapıyoruz fazlasıyla. Ama karşımızdaki de ne kadar küçük de olsa kendi karakteri huyu olan bir insan sonuçta 🤷 ben artık sosyal medyaya çok takılmamaya başladım sonuçta kendi canı istediği zaman her şeyi yapabildiğini de gördüm 🤷
utkummm MutluPrensesAnnesi benimki erken uyaniyo ondan gunduz uykusunu 3 saat yapiyo toplam,2 uyku yapiyo tek yaptirabilsem daha iyi olcakta dayanamiyo erken uyaninca uyumak istiyo napicami sasirdim
utkummm MutluPrensesAnnesi seninki 13 aylik benimki 15,5 oldu ne bileyim burda hep yasindan sonra teke dusmus millet ondan kafam karıştı
utkummm MutluPrensesAnnesi haklisin sanirim her cocuk farkli oluyo demekki simdilik 2 uyku daha iyi oluyo tam anlamiyla uzun uyuyamiyo her zaman çünkü gündüz uykusunu