Mrcntrk bebeğimin doğduğundan beri ıkınıyordu ağlıyordu dr götürdük makat çatlaklığı varmış çocuk cerraha yönlendirdi makatı darmış doğduğunda dr parmağı ile genişletti çok şükür rahatladık inşallah ilerdede sorun tekrar yaşamayız sakın kremlerini aksatma bebeğinin