mamalika 7 kilo olan bebeğime 9-14 kg olan molfix 4 numara bez kullanıyorum ama o bile bacaklarını hem yanlardan hem de alt taraftan kesiyor. Acayip lastik izi oluyor. Kesmeyen bebek bezi öneriniz var mı? Sleepy ve prima hariç.
ertug57 mamalika bende Molfix kullanıyorum bir çok bez denedim çoğu sızdırıyor bebeğim 8 aylık 5 günlük 8 kilo 5 numara kullanıyoruz hareketlendikce kilo kaybedince geniş olmaya başladı biz 4.ayinda 5 numara kullanmaya başlamıştık .
beyzzsenturkk_ mamalika 7 kiloya zaten 4 küçük gelir kızım 9-10 aylıkken ben 6 numaraya geçtim şişko bi bebekti şu an 28 aylık hala 6 numara kullanıyor siz üstünde yazan kg bakmayın kalıbına bakın
Elfelf475 Kitsu sleepy ile şu anda karşılaştırma fırsatım oldu aynı numara 3 bebem natural de daha büyük.
Birbahargunu Baby turco nasıl, minies aldim ben iyi güzel sızdırma pişik olmadı ama bence eni dar bantin altı iz yapıyor bazen, baby turco deneyeceğim bakalım
202025 Bebem natürel birazdaha büyünce al cnku emiciligi cok iyi değil ve kalın bir bez yaz aylarında pişik olir olur baby turco senin için dha iyi ince emici rahat
hilalasenasc Bebem naturale geçtim ben de sleepy kullandık çok sızdırma ve iz yapıyordu büyük kullanmama rağmen. Molfix de idare eder o da biraz iz yapıyor ama bebem naturalden çok memnunum dokusu falan muhteşem yumuşacık
Birbahargunu MayaliHamur yaa öyle mi 7 numara bulamadım ama e bebekte yoktu dolaptan bir bayan satıyordu ondan aldım bakalım merak ediyorum yorumları güzel
MayaliHamur Birbahargunu e bebekte yok kendi sayfasında var 7 numarası benim kızda biraz tombik bacakları bende kesmesin diye hemen bir büyüğe geçiyorum zaten bayb turco sleepy vs kalıpları bir tık küçük oluyor