Kızlar 6 buçuk aylık oğlum hasta dün doktora gittik bi çok test yapıldı negatif mevsimsel grip dedi doktorumuz ama bugün sesi tamamen gitmiş hiç sesi çıkmıyor kedi gibi ağlayamıyor sesi için ne yapmam lazım antibiyotiğe başladık zaten ama sesinin bu kadar çıkmaması beni üzüyor hiç yok ses