kubrademrr 3 aylık bebeğim var. Bir kez adet gördüm bu ay bir hafta gecikme yaşadım test yapmaya bile korkuyorum başına böyle birşey gelen var mı acaba ?
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kubrademrr ilk 1 yıl düzensizlik oluyor deniliyor. Kendinizden eminseniz korkmayın
Themom_ kubrademrr Korunuyorsanız korkmayın 12 ay regl düzensizliği normal ama korunmasız ilişki yaşadıysanız her an her şey olabilir
starwomen kubrademrr Doğumdan sonra 1 yıl düzensizlik olması normal. Yine de korunmayı ihmal etmeyin.
Niyesordunbucevabi kubrademrr canım benimde öyleydi bu ay 11 gün gecikti 2 defa test yaptım negatif çıktı dün oldum çok şükür emzirme döneminde oluyor gecikmeler bi test yap istersen yine de
ikramm322_ @kubrademrr bende aynı şeyi yaşadım kırkım bitti 5 gün sonra adet oldum sonraki adetim 45 gün geçti adet oldum 3 defa test yaptım negatifti o kadar korktm ki benimde bebeğim şuan 3 aylık düzensizlikler normalmiş demekki
kubrademrr Niyesordunbucevabi benim de hep düzenli olurdum şimdiye kadar umarım gecikmedir çok sağolun mesajınız iyi geldi
birprens_birprenses kubrademrr sizi korkutmak istemem ama oğlum 4 aylık falandı korundugumuz halde kızıma hamile kalmıştım
ebru3457 kubrademrr korunuyordanız eğer yoktur inşallah ama ilk 1 sene düzensizlik oluyor benim gebelikten öncede düzensizdi bebeğim 1 yaşını geçti daha yeni yeni düzene girdi
bluemv ikramm322_ hala olmadım ama dün test yaptım net tek çizgiydi sanırım oluyo böyle gecikmeler sütüm 5 cc falan kaldı o bile etkiliyodur diye düşünüyorum