Kızçeler hayırlı günler 8 günlük bebeğim var 2. Bebeğim ama inanın unutmuşum 3 sene geçmesine rağmen. Sormak istediklerim var mesela şuan sabah 10 dan beri uyuyor arada uyandırdım emzirdim hâlâ uyumaya devam etti uyandırmalı mıyım yani uyanık vakit geçirmesi gerekir mi gece uykusunu etkilememesi için. İlk kızımda gece gündüz ayrımı vardı gece uykusuna geçince acıktığında uyanıp geri uyuyodu bu öyle değil ne gecemiz belli ne gündüzümüz gündüz uyanık vakit geçirsek gece uyur mu acaba 😔 3 yaş bir kızımda olduğu için gece uykusu sorununu çözmem lazım acilen önerilerinize ihtiyacım var..
Birde 2 çocuklu annelerden hayat kurtaran tüyolar istiyorum lütfen şuan yetememe psikolojisine girdim ikisine de yetemiyorum gibi 🫣