beybimmm Bebeğim dün aşı olduğu için bugün ateşi çıktı ağrı kesici şurup verdim. Midesi bulandı sanırım ilacı verirken öğürüp kustu normal olarak ilacı da kusmustur tekrar vermeli miyim? İlaç 6 saatte bir verilmesi gerekiyor
Miracinannesi_ beybimmm hastanede 3 aylik bebegim tedavi görürken ilacı kustu demiştim tekrar vermislerdi hemen kustuysa verin