9 aylık oğlum var. Benim ailemin ilk torunu olduğu için gittiğimiz zaman kucaktan hiç inmez. Eşimin ailesi de çok sever ama o kadar kucağa almazlar 9 kilo normal olarak bi müddet sonra kollarımız dayanmıyor. 2-3 haftadır sürekli kucak istiyor. Mesela yere koyuyorum oyuncaklarıyla biraz oyalanıyor sonra etrafına bakıyor biri varsa özellikle ben varsam kucağıma gelmek istiyor. Almazsam ağlıyor. Kıyafetini, bezini değiştirmek zulüm gibi sırt üstü hiç durmuyor. Doktor da bu dönemde güvenli bağlanmaya ihtiyaç duyar dedi ama kaç hafta sürüyor bu bağlanma? Kucağa mı alıştı acaba bebek arabasında da durmuyor parka götürüyorum salıncağa koyuyorum ağlıyor