myloveayi Kızlar 33 haftalık hamileyim dünden biraz kanamam oldu saunda yok doktora gtmelimiyim napayım lütfen yardımcı olun 😪
Helloo myloveayi bu haftalarda kanama normal değil bence hemen gitmen gerek ben 33 haftada doğurdum o yüzden hemen gitmen gerek bisey yoksa için rahat eder
gokceege myloveayi tabiki gidin dünden beri neden beklediniz . Herşey olabilir Allah korusun . Benimde 32. Haftamda kanamam gelmişti meğerse ağır bir idrar yolu enfeksiyonu olmuşum hemen müdahale edilmese doğum bile yapabilirdim.
Helloo 2 hafta kaldı kuvozde tansiyonum çıkmıştı ama hiç bir belirtim yoktu doktor dedi kanama olsaydı hemen anlardık eşi ayrılmaya başlamış çok şükür evdeyiz simdi ama hemen git kanama hic normal değil
Hazom myloveayi bence hemen gidin. Ben bir gün beklemiştim sonra sancım başladı doktor kızmıştı dün neden gelmedin diye. hiçbir şey yoktur inşallah içiniz rahat etsin