AlparslanMom61_ ama çok küçük iki saat bence çok fazla ona 🥹 ben her ağladığında göğsüme alırdım sonra gazını çıkarmak için omzuma yatırırdım ilk üç ay zaten dünyaya alışmaya çalıştıkları için aç olmasa bile emmek sizin kokunuzu almak isteyecek 🌸 temas çok önemli bu dönemde alışır diye de korkmayın her ay güncelleniyor bebekler 😂