Arkadaşlar bebeğim 3 aylık kız. Bugün hastanede rutin kontrolümüz vardı ve aşıyı da uyguladık. Daha doğrusu ben evde verdim kızıma. Kusma,ishal vs oluyormuş yan etki olarak. Yaklaşık 12 saat sonra ağız dolusu kustu haddinden fazla ama çok fazlada emdi. Acaba aşıdan dolayı mı yoksa fazla emmesinden mi kaynaklı. Bebeğim şuan da huysuz maalesef 😔acil yardımcı olur musunuz?