Arkadaşlar 3,5 aylık bebeğime atopik dermatit egzama teşhisi kondu kortizonlu krem kullandık ilk kullanmamızda işe yaradı fakat sonra tekrar çıktı ve artık kortizonlu kremde fayda etmiyor oğlumun yüzü kabardı , şimdi vucüdundada çıkmaya başladı doktora gittim doktorda kortizonlu krem verdi 7 gün oldu bir faydasını görmedik kaşıntı gece uykularınıda etkiliyor kaşımasın diye gece kullanıyorum kremi ve gündüzde mustelanın cold kremi ile nemlendiriyorum biraz yatışıyor ama geçmiyor yaşayıp atlatabilen var mı bu durumu çok zor bir süreç ne yapacağımı şaşırdım😔