Bebeğim dün gece birden ateşlendi 38.9 du şurup verdim pek etki etmedi daha sonra fitil verdim daha iyi geldi az önce sağlık ocağına götürdüm boğazlarına baktı bir sorun yok muhtemelen dis çıkarıyor dedi aile hekimimiz eve gelince 2 kez kusma oldu oncesinde yoktu acaba diş mi hastalik mi diye tereddüt ediyorum sizce hastahaneye goturmelimiyim şuan atlet ve bezi ile yatırdım uyuyor 🙏