Gzm__ merhaba liberty kuşadasına gitmiştik 2024 ekim ayında. Plaj kısmı kötüydü yani şöyle biz gitmeden hava bozmuş biz gittiğimizde kötü havadan kalan bi hava vardı o yüzden denize plaja hiç gitmedim. Çim tarafında oturduk o keyifliydi havuza girdik hep ısıtmalı deniyordu ama baya soğuktu ki hava sıcaktı gene de üşümüştük. Odalar güzeldi bizimki deniz manzaralıydı diğer odaları bilmem tabi. Yemekleri 10 üzerinden 4 tü çok çeşit yoktu her gün aynıydı. Yani eşimle ben çok otel gezdiğimiz için meslek gereği bize kötü geldi ama annem ve babamda bizimleydi onlar daha önce hiç otele gitmemiş burası onlara göre bin yıldızlı otel gibiydi çok beğendiler. Yani totalde otele puanım 5-6 fiyat performans oteli diyebilirim ortalama yani he bide şöyle biz ekimde gittik sezon sonuna doğru o yüzden yemek kalitesi düşüyor ana sezonda nasıldır bilmem