Merhaba anneler,
Bursa’da yaşıyoruz. 3,5 yaşındaki kızım 11 gündür ishal ve kusma şikayeti yaşıyor. Geçtiğimiz hafta kusmayla başladı kusma bitti iki üç gün ishal devam etti, ilk gün çok diğer günler az. Sonra iki gün bitti geçtiğini düşündük ve cumartesi tekrar ishal geri geldi. Doktora götürdük kaka testi istedi. Temiz çıktı. Adenovirüs, rota ya da iltihabi bir durum yok. Pazar gününden bugüne dek bir şey yoktu. Bu sabah tekrar kustu kızım ve şimdi ishalle devam ediyoruz. Tekrar doktora götüreceğim ama artık çok yoruldum. Tam geçti diyoruz bir daha. Artık karın gurultusundan korkuyorum, kaygılanıyorum o derece. Benzer bir durum yaşayan var mı?