Bizde yuz ve göğüs bölgesinde vardi Mustela stelatopia ise yaramadı,Ceradolin kullandık ise yaramadı. Hatta Mustela o kadar kötü yaptı ki sikayet var a kadar yazdım. En son bioderma atoderm aldım o çok iyi geldi şükür 11 aylık hiç yok. Bazılarına da mustela çok iyi gelmiş deneme yanılma ile doğru krem bulunuyor demekki.